För sista gången i denna blogg..

Detta är sista gången jag lägger upp en bild på mig och mitt ex. Jag lägger inte upp den för att skriva världens depptext.. Utan för att denna bilden, gjorde mig alltid så glad...

Det var en sån bra tid, båda var så kära och lyckliga (iallafall betedde vi oss så) Och jag kommer ALDRIG att radera denna bilden...

Den betyder fortfarande alldeles för mycket... Och vad som än sägs eller är sagt, kommer du alltid vara en del av mig. För du har varit hela mitt liv, du var min första kärlek. Det som betydde mest för mig...

Så trots att jag börjar gå vidare mer och mer för varje dag. Har du alltid en plats, trots all svek alla lögner och all smärta...

image description

 


Kommentarer
Postat av: emma

finns alltid älskling, lyssnar alltid det vet du <3

2012-01-15 @ 23:44:45
URL: http://bjoorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0