Hur kan man göra såhär mot någon man en gång sa att man älskade över allt annat, och delade allt med?

DETTA SKREV MITT EX OM MIG IDAG PÅ SIN FACEBOOK:
Fan va kul att jag kan se vilka som har snackat och snackar skit om mig
Snackar falska rykten som dom inte vet ett skit om och mitt ex försöker höja sin status genom att säga att hon "gjorde allt" och att jag inte är värd henne. Haha, jag ska bara säga att sanningen kommer alltid fram till slut. Hon trodde att jag var hennes hund och ville att jag skulle göra som hon ville hela tiden. Jag vågade inte ens göra slut ett tag eller träffa henne och prata om förhållandet och sen göra slut för varje gång jag försökte hotade hon mig med att ta självmord. Jag vet att hon älskade mig till döden och jag gjorde detsamma men hur moget är det att ta självmord innan man ens lyssnar på vad jag säger, att jag inte är en slav? Jag gav henne flera chanser i 2 månader. Till slut orkade jag inte mer, jag är en människa förfan, människor blir trötta efter ett tag när det händer samma jävla skit hela tiden och speciellt när det var jobbigt med att vara någons hund.
Jag försökte göra allt så hon skulle må bra och ha léendet på läpparna, jag gör allt för den jag älskar, det vet ni som har känt mig i över 10 år. Jag blev anmäld för grov misshandel på 2 personer, grov olaga hot på 6 personer, ofredande på 3 personer för hennes skull eftersom att hon blev bara kallad för hora i skolan av två killar. Det är så sjukt nu när hon säger att hon har kastat bort nästan ett halvår med mig och att allting var falsk kärlek. Jag har försökt göra allt verkligen men hon nämner inte dessa saker eftersom att hon vill ha uppmärksamhet om att hon är en "bra" tjej. Det är inte bara hon som har mått dåligt, jag har också mått dåligt över att vi har gjort slut men vad kan jag göra om jag har ett hjärta? Ska hon försöka skapa rykten om att jag är hjärtlös nu också ? Hon vet att jag gjorde all vilket inte var tillräckligt...

Finner inte ord för hur upprörd och besviken jag är. Det är helt sjukt. Jag hade precis börjat hitta tillbaka till mitt liv och komma över honom så får jag massa skit nu. Inget utav det han skrivit på sin äckliga status stämmer. Visst jag har sagt att jag inte kan leva utan honom och någon gång att jag vill ta självmord för jag mådde så dåligt. Men hade jag velat det pga honom så hade jag vart rätt så död nu efter all skit han gjort mot mig.. Eller har jag fel? Och att han skriver att jag behandlade honom som en slav..?pfffff. Och att han säger att jag inte acceptrade att han var upptagen. Han sa till mig när vi gjorde slut "Du var inte ens tacksam för att jag kämpade mig för att träffa dig 1 DAG i veckan" KÄMPADE, FÖR EN DAG I VECKAN!?!??!?  Och sen har han också skrivit att han fått så många anmälningar och att allt var för min skull. HAHAHAHAHAHAHAHAAH! Grov misshandel på 2 killar? Han smällde till en av killarna på käften, GROV MISSHANDEL? Sen att han hotade en annan tjej och blandade in hennes mamma och att han skulle tända eld på deras hus eller vafan han sa till henne, VAFAN ÄR DET ATT STÖTTA MIG OCH GÖRA FÖR MIN SKULL? Jag blev bara arg för det. Jag var tacksam för att han ställde upp för mig, men inte på det sättet. Och sen skriver han att jag inte var den enda som mådde dåligt när vi gjorde slut, och att jag vet att han gjorde allt för mig men inget var tillräckligt. VILKEN PUSSY. HAN GJORDE INGENTING. Jag kämpade mig genom tårar och bråk hela tiden, var alltid jag som skulle säga förlåt även när han gjorde fel. ALLTID. Han blev sur för minsta lilla och så länge allt passade honom så var livet underbart! Och om han nu var så ledsen när vi gjorde slut.. HOST. Varför träffade han inte mig, pratade med mig? Jag fick halvtomma svar från honom och jag gick bara mer & mer sönder. Jag kämpade i timmar för att få honom tillbaka. Men han brydde sig inte ett skit. Kallade mig barnslig, efterbliven och att jag gråter är helt onödigt. Och sen att han aldrig mer ville ha något med mig och göra osv osv. Så började han umgås med ett umgänge han snackade skit om när vi var tillsammans. Som han kallade för pinsamma fjortisar och lajvare. Men det är ju också lite gulligt!
Anyway tycker bara det är sjukt lågt att skriva ut en sån sak på facebook, och jag kan inte ens försvara mig eftersom att han blockat mig. Och när mina vänner kommenterat har han blockat dom också och tagit bort deras kommentarer. Snacka om att vija få många likes. Och det har han, från människor som inte vet ett skvatt om mig, människor jag aldrig hört talas om förut. Han leker prins på sin status för att få tjejerna och alla andra att tro att han är någon sagoprins som gör allt. FEL FEL FEL.
Det var jag som gav upp allt i vårat förhållande. Han beskriver precis på sin status som att det är jag som gjort fel och att han mådde dåligt för saker jag gjort. Han sitter och hånflinar med sina vänner. Jag ringde upp honom förut och han & hans vänner satt och skrattade. Han är 18 och kan inte ens ha en vanlig konversation. Det har han aldrig kunnat, måste alltid ha rätt. Så han klickade mig. Aja tycker bara att det är sjukt synd att se någon som man en gång tyckte var den underbaraste människa man träffat i hela sitt liv, förvandlas till någon det känns som man aldrig känt...
Man mår så dåligt och ångrar sig som fan nu efteråt, skulle göra VAD SOM HELST för att få vrida tillbaka tiden. Den gången då jag hade makten och tänkte göra slut med honom när han grät som ett litet barn, hans tjejkompis ringde och smsade om hur kär och ledsen han var. Dum som jag var tog jag honom tillbaka, och gav han chanser. Trodde verkligen att han var som hämtad av änglarna. Men precis som varje annan gång hade jag så jävla fel. Var bara för blind för att se det, och det tog mycket längre tid att inse det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0