love is evol spell it backwards i'll show ya

Det är rätt sjukt ändå. När man tänker på hur mycket man gått igenom med en person. Kanske någon som betytt livet... Att allt bara kan förändrats på bara några sekunder. Man ser hela livet bara vända upp och ner..
En person man kanske älskat över allt annat, som kanske var en så stor del av dig. Kanske hela ditt liv. Bara en dag lämnar dig och och aldrig mer hör av sig. Hur tar man, och hur klarar man av en sådan situation? Hur går man vidare? Hur ska man kunna starta om på nytt när man fortfarande lever kvar i det gamla, och inte fått någon bra anledning till varför det blev som det blev.
Det sjukaste tycker jag är 2 personer som verkligen delar på allt, går genom eld tillsammans. Som verkligen älskar varandra och verkligen finns där för varandra, När man verkligen säger till personen "jag vill leva resten av mitt liv med dig" Okej det kanske är lite ungt att säga i min ålder. Men whateveeeeeeer.
Alla dom orden, betyder dom ingenting sen? Sen när det är slut.
Nej då kan man skita i allting, man behöver inte bry sig. Man kan bara bryta upp kontakten helt. Hur kan en person som sagt att den älskar en mest bara en dag helt random försvinna ur ens liv. Som att man aldrig känt varandra. Bete sig som att man aldrig känt människan, utan bara börja hata den. HELT UTAN ANLEDNING?
Det är så jävla sjukt. Hur kärlek kan gå till hat.
Alla ord och allt man gått igenom. Helt slöseri på tid, ord och tid som inte betytt ett skvatt?
Den människan man litade mest på, ens kärlek som kanske blev ens bästavän? Allt man hade, det som verkligen betydde mest. Vad gör man när en sån människa bara försvinner, hur tar man sig upp?
Exakt detta har jag gått igenom, och det har gått dryga en månad nu sen det tog slut.
Det känns fortfarande så jävla konstigt. Ser jag bilder på oss och jämför på bilder med bara han nu, så känns det som att det inte är samma kille. Inte så att jag blir äcklad när jag ser honom.. Mer som "Shit, han verkar bekant, men jag har aldrig träffat honom" Typ så.
Tycker bara att det är sorgligt att när man haft ett så jävla bra förhållande, bortsett från skit, när man varit tillsammans så länge... Borde man kunna avsluta på ett moget sätt..
Men tydligen, så kan ord som "min prinsessa, världens finaste, bara min älskling, jag älskar dig mest, VILL BARA HA DIG ALDRIG NÅGON ANNAN!" förvandlas till raka motsatsen på en sekund...
love is evol spell it backwards i'll show ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0