Vila i frid Linnea Andersson

Äh fyfan va hemskt.. Vaknade vid halv 2 och så fort jag loggar in på facebook ser jag massa statusar om att Linnea Andersson dött.. Själv kände jag inte henne, men visste vem det var. Det sjuka är att jag la till henne på facebook inatt innan jag somnade..
Jag ringde upp en av mina bästa kompisar Angelica nyss och frågade om hon visste.. Och hon var jätteledsen eftersom att dom gick i samma klass..
Så trots att jag inte kände henne så sörjer jag med alla mina fina vänner som kände henne, & även hennes nära och kära.
Ingen ska behöva dö på det här sättet...
Hoppas du får det bra där uppe!


(med respekt till familjen lägger jag inte ut någon bild på henne eftersom att jag inte kände henne såpass bra för att göra det.)
Här kan ni läsa mer om olyckan..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14159032.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0