When times get tough and you get fed up, remember what Tupac said and keep your head up.

(Bilden är från februari förra året, men det har inget med detta att göra..)

Asså det är helt sjukt, jag mår så jävla bra. Eller ah där tog jag nog i lite..
Men jag känner mig så jävla fri, känslorna är borta, och jag känner hur mitt liv
långsamt börjar gå vidare :D
Trodde inte det skulle gå så snabbt, men det är ju tur det, och finns nog anledningar till varför det gick så snabbt..
Just nu vill jag bara fokusera på skolan, verkligen klara mig i varje ämne. Måste sluta va så lat, och lägga alla andra problem åt sidan.. Vill umgås mer med mina vänner, som jag lämnat där bakom. Men det skulle ändå kännas bra att hitta någon, som man kan dela allt med. Någon som inte sviker, någon som alltid finns där, och inte backar undan.
Kärleken kan ju faktiskt vara bra och ha ibland...
BUT RIGHT NOW I'M FEEEEELING SO DAAAMN FREEE, SOM EN JÄVLA FÅGEL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0