WOOP WOOP HÄR HAR DU DET DU KALLAR FÖR KARMA, BITCH

Och detta var under tiden då jag och han var tillsammans ;) Men det fattar ni kanske själva? HAHA
Vem är det som är the bad guy nu? Trots att jag fick höra massa från andra människor att han inte var trogen, så litade jag på honom. När han sa att jag var den enda och att han aldrig skulle göra så mot mig.
Men detta kanske inte är sant? Hon bruden kanske bara fixat ett eget konto med hans namn och hans bild och suttit och skrivit med sig själv? HAHAHA JAJA. HÄR HAR DU DIN KARMA BITCH

Kommentarer
Postat av: Wille Ekici

Detta är fake, facebook var facerape och viber är fakead.

2012-01-31 @ 18:27:45
Postat av: Erika

vilket sviiiiiin!!! :@

2012-01-31 @ 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0