Hello darliiiiings

Åkte hem från Alicia efter sju. Kände mig äcklig och ville hem och byta kläder, så kom Emma till mig och vi kolla lite vänner sen gick vi mot vagnen, åkte in till stan och kollade lite. Började konversera lite med några italienare först va dom typ snälla sen när jag sa att min pappa var spansk och typ hetsa om att vi vann finalen över dom och grejer, tror jag att dom blev lite kaxiga, men jag förstår ju dock inte så mycket italienska.. Men dom vart typ trevliga och griniga om vart annat.. Cp italienare.. Anyway, nu halvligger jag i sängen och kollar VÄNNER. VILL HA GOODIIIS!!

-

En bild på mig & Emma, och jag ensam med en elektrisk cigg som smaka typ päron eller något, som vattenpipa iallafall.. Kanske ska be mamma köpa en sån till mig, vill ju sluta röka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0