Gratti mamma, i efterskott.

Min underbara fina mamma fyllde 44 år igår, tisdag den 12 juni.
Glömde helt av att uppdatera om det, men har ju inte gjort ett enda inlägg igår.. Så förlåt mamma!
Tror iallafall att hon överlevde det, eftersom hon fick grattis på både sms och facebook, så har vi även pratat flera gånger i telefon. Hann dock tyvärr aldrig träffa henne, bara springa förbi henne snabbt när jag skulle till bussen. Kände mig elak eftersom hon inte fick någon kram, och det kom jag på när jag satt på bussen.. Men vart ihjälstressad.. Hon vet iallafall hur mycket jag älskar henne!
Älskade mami, hoppas du lever i otroligt många år til!
För jag klarar inte ett liv utan dig.
Grattis i efterskott, hoppas din dag var som du ville att den skulle vara.
Jag älskar dig väldig väldigt högt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0