HÅRD DAG

OOOOOOMGGGG vad trött jag är..
Först har man jobbat i sex och en halv timme, efter att ha fått typ 3 timmars sömn..
Har vart en seg dag på jobbet, men ändå kul. Så jäkla söta barn.
Det var även midsommarfirande idag så vi dansade runt midsommarstången och åt "midsommar mat" om man nu kan kalla kötbullar och potatis, och lite sill för riktig "midsommar mat"...
Fick sluta halv 3 istället för 3 eftersom jag inte tog någon rast..
 
Efter jobbet drog jag till gymmet, orkade dock bara vara där i 40-45 minuter typ innan kroppen nästan föll ihop och svetten var äckligt klibbig, kände mig på riktigt vidrigast i sverige.. Men så är det när det är så här varmt ute, man har vart igång hela dagen och inte gymmat på en månad (y)
Tur som jag hade träffade jag Johan på gymmet, en killkompis. Så han körde hem mig! 
Så nu återstår det bara att jag ska ta mig till duschen... Kommer typ dö på vägen...
Men måste det nu så jag kan få känna mig lite fräsh, men först softa pejjt som Jennifer säger...;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0