Saknaden är djup, kära Iphone...

Ligger i sängen just nu och saknar min Iphone så det skär i hela jävla kroppen.. JA JAG ÄR SERIÖS!!
Men mamma har kontaktat förssäkringsbolaget så får se när dom hör av sg, hoppas på en ny mobil SÅ SNART SOM MÖJLIGT!!! DÖR JU LITE.. Känner mig helt naken att behöva gå runt med en ful sony ericsson nu, eller ah kanske inte direkt naken, men finner inga ord... VILL BARA HA MIN IPHONE TILLBAKA :(!
Ska försöka sova snart med ångesten och saknaden.. man tror någon dött typ.. men det känns fan så!!!
Börjar kvart över 8 imorgon med fotbollstunering, ska dock inte vara med men men.
Efter det blir det att träffa Jonas en stund innan han börjar jobba, sen Marie!
Hörs imorgon, godnatt från en deprimerad tjej som saknar sin Iphone VÄÄÄÄLDIIIGT MYCKET...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0