tell mommy i'm sorry this life's a party. i'm never growing up

Goooooooo kväll/natt!
Drog på fest i kållered med Jennifer Albin Edvin och några, på festen var massa man kände.
Go musik och goa personer, men inte direkt någon höjdare till fest..
Vi drog vid 12, sen när vi kom fram till mölndals bro hade bussen till Frölunda fuc**king torg slutat gå och gick bara till eklanda så vi fick ta pendeln jag Jennifer Jimmy Erik Challe Marcus och någon mer, till stan, sen tog alla 80 bussen och jag och Jennifer hoppa av på marklands och dom andra fortsatte mot askim.
Vi fick vänta på vagnen i en kvart.. sen hoppa jag av på torget för ville inte gå genom hela tynnered.
Så var hemma vid fem över 2 typ.
Tack för en redig go kväll mina fina vänner!
Go sommar kommer det att bli!
Vägen hem var ju fan goare än själva festen! Hahha älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0