Cp skoooola

Ärligt talat, orkar fan inte med skolan snart. Skiter snart i allt som har med skolan att göra, känner mig ändå så jävla misslyckad i skolan. Vad gör jag ens där? Kan knappt hålla mig vaken på lektionerna och dagdrömmer de mesta av tiden. Helt sjukt efter sjuan bara rasade allt, innan var jag tro det eller ej men SMART i skolan. Jag hade BRA omdömen och skulle lätt kunna få VG-MVG i vissa ämnen. Men sen började jag på en annan skola, och det är inget att skylla på. Men jag blev sämre och sämre.
OCH NU ÄR JAG SÅ SKOLTRÖTT SÅ JAG BARA VILL BRÄNNA UPP HELA SKOLAN.
Sket i nationella NO idag också, så mina föräldrar fick råflipp på mig.. Antar att jag MÅSTE gå på de andra no nationella vi har imorgon, LABB TYP? Kommer ju gå åt helvete.
Sen har jag föresten BIP test imorgon klockan åtta på fuck*ing morgonen, YOU KIDDING ME? ÅÅÅH.
LOVE MY LIFE!
Typ så jag känner.......

Kommentarer
Postat av: rrobin

gör ditt bästa på nationella provet, de kan inte förvänta sig nå mer. labben var rätt så enkel förra året iaf. det är sjukt jobbigt att vara skoltrött innan gymnasiet, men du har hela tre år kvar och kanske mer efter 9an.. så håll ut! i know the feeling.

2012-03-15 @ 00:05:22
URL: http://www.rrobin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0