Do you wanna be a king? Then treat her like a queen.

Go helg! Jävliiiigt nice.
Personer jag varit med inte alla samtidigt men under helgen.. haha lol : Emma, Eric, Oscar, Fredrik, Igor, Stefan, Pehraa, Kevin, Simone, Elin, Emil och någon kompis till han? Sorry men kommer ej ihåg namn..
Sen idag har jag vart med Emma, vi träffade Simon och Fabbe en stund. Trevligt Trevligt!
Vart en reeeedigt go helg iallafall! Nu ligger jag i min säng, ska väl sova om en stund!
Har bara utvecklingsamtal imorgon så ska dit med mamma, & det börjar halv ett.
Vet nog ungefär vad dom kommer säga... ""Alicia skolkar väldigt mkt, alicia röker. alicia kommer inte på extramatten, alicia gick inte på no nationella. Alicia har varit hemma från skolan utan att vara sjukanmäld"..
Jag skolkar faktiskt inte längre, inte från de viktigaste lektionerna iallafall.. Och hemma har jag bara vart när jag haft sån otrolig mensvärk, när jag mått dåligt osv osv.. Aja, vi får väl se hur det går!
Efter mötet ska jag träffa Emma och kanske några andra!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0