SOM ETT RYKANDE ÅNGLOK..

Fett irriterad just nu. Vart lagom irriterad hela dagen.
Finns seriöst inget värre än personer som ine svarar i sin äckliga telefon, speciellt när man bestämt att man ska ses...
Min pappa låste in bilnycklarna i sin bil på jobbet imorse, så han ringde mig och sa att jag skulle lämna min nyckel hemma. Sen när jag satte mig på bussen vid 12 ringde jag efter folk som ett psykfall. Min pappar ringde jag typ 70 gånger och han svara inte, psyyyyyyyyyyyykos. Så fick ringa min låtsas farsa Danne och gå hem till mamma, där fick jag min syrras nycklar så jag kunde gå hem till pappa. Kul fredag det här! Har legat hemma sedan jag kom hem, och det var inte ens tänkt att denna dagen skulle bli såhär. Men som sagt vad ska man göra när personer inte svarar i sin lur?
Skitsamma, pissed off just nu. För det var inte så här jag ville tillbringa min fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0