Tappar hoppet om mänskligheten.

Pallar inte skiten mer, all skitsnack, all tjaffs och onödiga bråk och tårar.
Det är ändå helt sjukt hur man kan gå från att tex älska en person över hela sitt hjärta till att gå att inte känna varandra alls och som att man aldrig haft något tillsammans. Känns som hela facebook har kärleksproblem just nu.. Förstår verkligen inte. Hur kan man gå från att döda för en person till att nästan vilja döda den. Förstår mig inte på världen. Har man en gång sagt jag älskar dig du betyder allt, kan man inte gå till hat bara sådär.
Börjar tröttna på allt och tappar hoppet om mänskligheten! Vi skadar varandra alldeles för mycket, för det mesta är folk alldeles för blinda för att se det. Och även om livet går vidare så sitter väl ärren alltid kvar, man glömmer aldrig någon man älskat så högt. Det kan man inte. Men livet är inte alltid som man vill att det ska vara.
Och jag tror verkligen inte längre på att vissa människor är menade för varandra, att det finns en människa man är ämnad för. Tror bara på att man kan hitta någon man kan skapa en mening med som man sedan hör ihop med. Lyckas man hålla livet ut. Då är man menade för varandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ber dig leev !! Allt blir bättre i framtiden <3 du är sjukt söt låt inte ngn dra ner dig!!! <3<3<3

2012-03-01 @ 23:57:46
Postat av: cajsa

Så fucking sant.

2012-03-02 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0