To appreciate the sun, you got to know what rain is.

image description
Skiter i allt och alla nu, och fokuserar på ENDAST MIG.
Så det är ingen idé att ni försöker trycka ner mig med massa skitsnack
För jag vet vem jag är, jävligt mycket bättre än vad ni bitches någonsin kommer få ta del utav.
Efter allt jag gått igenom, och belive me det är mycket! Så har jag vuxit mig starkare och starkare.
Jag vet vem jag är, så fortsätt sprida bull och säg vadfan ni vill, det känns ändå rätt härligt att få vara mittpunkten i folks liv och kretsa i folks samtalsämnen.
So keep talkin' bitches, it just makes me stronger! ;)
I RUN MY OWN FUC*KING RAAAAACE!
Sen till alla mina otroligt fina vänner, och mina nära & kära. Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0