Faaaaaack yaaaaa

Du har krossat allt som kallas för tillit och som har med vänskap att göra FLERA GÅNGER OM. Men fuuuu*k that, klarar mig utan den skiten.
Men du vet vad dom säger, payback is a biiiiiiitch!

Och du ska kalla dig för bästavän Haahhaha, finns främlingar som är mer pålitliga! Och skyll aldrig mer över skulden på mig när det är du som inte kan hålla käften och jag säger saker till DIG för att jag litar på dig, detta är LÅÅÅÅNGT ifrån första gången. Tvekar stort på pm du får fler chanser, kommer illallafall aldrig mer säga något i förtroende, för du bevisar gång på gång att det inte går att lita på dig. Du sprider vidare saker jag säger i förtroende till dig, du snackar skit bakom ryggen OCH SEN SPELAR DU DUM OCH KAN ALDRIG ERKÄNNA. Kanske taskigt sagt, men förstår att du inte har många vänner så som du beter dig :) och du kan säga vad du vill, det är du som gjort fel!!!! Men du kan ju som sagt aldrig erkänna något, så kommer det fram tillslut ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0