Hårt träningspass!

Kom nyss hem, vart ett hårt träningspass! Helt slut nu.
Började med att jag tog bussen till Frölunda torg, hoppade på bussen som skulle ta mig till gymmet..
Men så ringer mamma och säger att gymmet stänger klockan sju & klockan var sju, så går givetvivst av bussen.
Sen när bussen åkt så ringer hon igen och säger att det stänger elva men är obemannat..
LFAMLKAFJAO, ville seriöst hänga mig! Så fick gå till gymmet i motvind och äckel regn..
-
VÄL PÅ GYMMET:
Gick på bandet i en halvtimme.
100 Benpress (stolt!)
50 magövningar
20-25 arm övningar
20-25 ryggövningar.
-
Kunde inte göra mer armövningar för hade och har även fått nu en sån jävla träningsverk i armarna..
Min kropp är helt slut nu, så ska in och ta ett gött bad snart! Sen blir det bara att softa framför tvn resten utav kvällen tillsammans med mina 2 vänner Datorn & Ipaden!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0