Klickat hem en balklänning

Men inte riktigt säker på att det blir denna, väldigt många andra som ska ha den tydligen..
Vet iallafall att Sofie ska ha den, men sy på paljetter.
Sen vet jag inte hur jag ser ut i den heller, tjejen på bilden har ju typ anorexia så det går ju inte ens att jämföra, trots att den är så sjukt vacker! Men har iallafall klickat hem den, så blir att pröva. Sitter den bra så har jag den antingen på balen eller kanske skolavslutningen? Sitter den dåligt, skickar jag tillbaka den.
Men visst är den underbar?
RENA KOMPISPRISET OCKSÅ! Endast 500 kr.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjukt snygg, den kommer säkert passa perfekt på dig!

Var har du beställt den ifrån? :)

2012-05-05 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0