Torsdag

Vart hos tandläkaren eller ah odontologen, så kom nyss till skolan typ. Hade tid halv tio och fick komma in halv 11, seriously??!
Aja fick iallafall fixat det som skulle fixat, alltid livrädd när jag ligger i stolen, för tångarna och allt vasst som ska in i munnen på mig. Tror alltid att hon ska tappa greppet och skära upp hela tandköttet, vilket hon gjort några gånger... Tvär jobbiiiiigggtt!
Ska tillbaka i september i allafall och så får jag ta ut tandställningen efter sommarn någongång, innan året är slut iallafall, så de skönt!
Well Well har so no, hörs sen!

Några bilder på mig och min finaste vän Jennifer & en på mig och min bebbe Elias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0