tisdag kväll

Heeej igen fuckers, nu har jag inte skrivit sen i söndags. Jag är dålig på att skriva regelbundet/varje dag. Som typ kisse, blondinbella,amandavardet osv som lägger upp miljontals bilder videoinlägg texter osv. Jaja hursom helst idag var jag i skolan som vanligt efter det åkte jag hem och käka och fick som vanligt en sån himla huvudvärk så somna i typ 1 och en halv timma, tog inte tiden precis:p sen när mamma och danne kom hem pluggade jag och mamma lite inför no provet och gjorde färdigt so läxan. Hoppas att allt är bra med er, med mig är det helt okej lite ont i huvudet och trött på speciellt skolan just nu. Well nu ska jag kolla idol med mammsen och senare blir det andra avenyn och plugga lite mer haha jaja nu vet ni hur min ointressanta dag har varit puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0