för mycket skola ..

Hej bloggen, nu sitter jag här och har precis kommit ut ifrån duschen. Idag var jag först i skolan och klantig som vanlig lyckas jag springa in i ett element och får sjukt ont i foten kunde inte gå på den på flera timmar, not good! Aja iallafall, när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på vänner och somnade, hihi. Sen pluggade jag lite eftersom att vi har så sjukt mycket läxor nu .. läste allting i svenskan idag men så hade jag såklart glömt frågorna i skolan, damn .. Så imorgon gäller det verkligen att plugga ashet av mig till engelska provet mest och allt det andra :( Aja hoppas att allt är bra med er iallafall, nu skall jag nog snart kolla på film kanske plugga lite och sen sööööva! snuffsa gött nu and take care ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0