hunterstövlar, bland annat.

Heeeeej på er, idag väckte mamma ochd danne mig klockan typ halv 10 och sa att jag kunde komma och äta frukost, alltid så jävla morgonpigga:( jaja, efter det la jag mig i soffan och kolla på tv. Sen ringde mamma mig och sa att hon var påväg hem ifrån mormor för att dom hade handlat och lite så, så vi åkte och köpte hunter stövlar till mig :D gröna, hade helst velat ha svarta rosa eller bruna men det hade varit öppe sedan tio på morgonen och det hade varit knökfullt eftersom att de sålde ut stövlarna för halva priset. Så det fick bli ett par gröna, hade tur det var en ren slump att jag hitta dom bland alla kartonger och så:) Sen fanns det ju typ lila/gula/röda och så. Men nä dom passade inte riktigt mig;) Nu sitter jag iaf här det har varit någon kånstig festival utanför där jag bor så massa folk går dit och pratar, dricker kaffe, äter kakor barnen hoppar hoppborg/ sitter i brandbil/polisbill/motocykel osv osv. Inte riktigt hipp för mig, men jag var iaf där en stund. Snart ska jag väll plugga lite mer inför svenska och so provet och svenska muntliga redovisningen .. Jaja, vi får se hur det går. Hoppas att ni mår bra, det är faktiskt okej med mig:) Well, nu skall jag inte tråka ut er mer. Solong fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0