skolan dödar mig

Hej snyggisar, idag är det tisdag och imorse när jag vakna så mådde jag jätteilla och hade en himla huvudvärk så jag stannade hemma ifrån skolan. Jag är sjukt trött och så jag orkar verkligen inte skolan just nu imorrn är det so prov ska plugga ganska mycket idag och i övermorrn är det svenska prov fattar typ nada .. Och spanska glosor tills på fredag, och nästa vecka har vi typ 1 eller 2 prov och veckan efter 1 eller 2 så kommer det vara de närmsta väckorna nu, det är helt sjukt ...... Men men det finns ju inget man kan göra åt det, hinner inte skriva så mycket mer nu måste plugga .. Hoppas att erat liv är så jävla mycket bättre än mitt och att ni mår bättre än jag, pussa era mammor ifrån mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0