torsdag idag

Hej bloggen, idag startade dagen med matteprov det gick sådär. Sen var det en helt vanlig skoldag, det hände inget speciellt precis. Efter skolan stannade jag typ 20 min med ebba, anna, anna, emil, wille, jesper,jesper & frida eftersom att min buss precis gått. Sen när jag kom hem gjorde jag en macka och drack oboy, real good ;d Om en stund skall jag packa eftersom att jag har lovat mormor att komma till henne idag och skriva till vårat fadderbarn, sagt ja i 4 månader haha, så ah idag åker man dit och sover över:) måste plugga till no provet som är imorrn också.. DET KÄNNS INTE BRA! jag kan typ ingenting känns det som :( Well, nu ska jag typ plugga/tv/packa ha det bäst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0