torsdag

Heeeeejsan, idag gick jag typ upp vid 20 i 7, tog på mig och sen gick jag ut för jag skulle till mamma och hämta lite grejer. Så klockan 7 på morgonen helt osminkad med en stor jävla bage och en liten väska är det helt knäpptyst alla typ sover då haha ;d Men iaf, idag hade vi skolfoto, skjuuut mig hoppas det inte blev för dåligt .. :/ Efter det så gick jag inte på slöjden för jag behövde tydligen inte det haha, så jag stog och snackade med massa andra och sedan åkte jag bussen hem. HAHAHHHA omg den sjukt "snygge" gubben jag nicki och bella såg på bussen, åh herregud det var ju fan synd om honom ;p haha  jaja ska inte gå in på detaljer, nu sitter jag här och har precis käkat baguette mums :) Imon är det engelskaprov ... måste plugga lite mer + på alla spanska glosorna. Jaja, nu skall jag väl kolla på film/plugg/städa. Kolla gärna in min bdb :D aliciamikaela @bdb. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0