hos jennica..

Anledningen till varför det inte blev alls mycket bloggande igår är för att jag sov hos Jennica.
Kvällen spenderades tillsammmans med Jennica, Nina, Sabina och Tobbe(en stund) Amanda och Emelie(en stund) Rebeca och Hanna! Vi satt mest ute och soooooofta, haha nä men vi gjorde inte mycket alls. Snacka och så. Vid halv tolv skulle Nina hem. Jag och Jennica gick med Hanna och Rebeca en bit, sedan vände vi.
Vi gick förbi Ellinor så jag ringde henne, och sötnosen smeet ut! hahha, sedan skulle vi möta André och Alexander vid filmtajm. Men snacka om seeeeeeeeeeeeeeega människor? GUD.... Anyway så vi gick tillbaka till beryll. Och efter en stund kommer dom. Men då flippar M över, och allt blir helt kaos så vi var tvugna att skynda oss hem till Jennica. Förlååååååt Ellinor! Vi låg och snackade en stund, ringde massa folk och sedan sov typ. Vid fyra ringde André mig, trodde seriöst att jag skulle dö... Somnade la typ vid halv 6 och väcktes av Jennica vid typ 10, gick upp vid tio i tolv, tolv. Vet inte riktigt vad som händer idag, meningen var ju att vi skulle dra och bada. Jag, Jennica, Nina, Hanna, Rebeca, och några andra!? Men tydligen blev det inte så. Får se vad jag och Jennica hittar på. Hoho.
Men jag blir galen på min blekhet.. Okej, jag är inte precis albino. Har BRA pigment och så! Men har inte solat någonting detta året, varken solarium eller ute..
Jaja, ska ringa och väcka André nu! Försökte förut.. PAYBACK!
Men han är väl inte precis lättväckt... Whatever bitches, smell yah laaater!

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

hiih bra :D<3

2010-07-02 @ 17:38:39
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0