Nytt i gaderoben

Jag träffade somsagt Rebeca förut.
Vi åkte in imot staden, jag åt och fick med mig en tunika/klänning och ett typ solkyddsläppglans.
Hann inte titta på så mycket mer eftersom att jag lovat att umgås lite med min pappa och så..
Just nu ligger jag i sängen och kolar på Rasmus på Luffen. Shit vilka minnen det väcker!
Kommer ihåg när jag var liten och kollade alla dehär filmerna med mamma och pappa,
Oftast pappa faktiskt. Kommer ihåg att varje lördag med godispåsen i näven och brevid pappa i soffan, var alltid Lotta på bråkmakargatan på. Sådana mysiga filmer! Älskar de fortfarande.
Och nu ligger man här ensam, några år efter.. Haha.


Klänning ifrån CHELSEA.
Reapris 250 kronor. Odinariepris 500 kronor...


Läppglans från kiks, 39 kronor..


Kommentarer
Postat av: ; ICE

Hej, allt bra med dig? :)

2010-07-15 @ 00:31:30
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Postat av: ; ICE

det är bara bra med mig!

görs imorn? :)

2010-07-15 @ 01:13:55
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0