Beautiful things in life


Jag på pendeln, mot kungsbacka.
(Mitt hår har växt en liten bit, synd bara att det är så jäkla slitet...)

Världens finaste vän. Emma på pendeln!


Jag igen.. Oj ser verkligen social ut.. icon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com



Jag älskar dig snopp-einar. for ever and always

Blev inget näset som ni kanske ser. Var inte alls mycket sol så vi skippade det.
Men det hade nog varit ganska nice ändå. För det var jätteskönt väder, varmt och så ute!!
Men nu blev det såhär. Stan & kungsbacka med bästavän. Fikade även tillsammans med hennes pappa. Underbar är han! JAPP JAPP!
Senare på kvällen, runt halv nio träffades vi igen, en timme efter att vi skilts åt.. Hahaha depp det där lät...
Men jaja, självklart hade jag spanien tröjan på! Nummer nio, Fernando Torres. My baby.
Det började spöregna tillslut... Och fick så jävla ont i fötterna, efter mina ballerina. Så tog dom i handen och gick barfota, i vattenpölar. Och det var faktiskt underbart! Ärligt talat. Ljummet vatten, och pisseblöt på köpet...

Är inte direkt trött, men ska nog försöka sova... Känner att det är dags. Strax iallafall!
Vi hörs senare pussungar!

Kommentarer
Postat av: DENISE

hihi:) jättefin header!

2010-06-30 @ 11:06:52
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: €lin--> Fotografi,Design & ett helt rös med tonårstjaffs!

sv; tack!:D jaa det var riktigt gott också!:) Och nyttigt :D

2010-06-30 @ 13:34:43
URL: http://elinsdiary.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: hih tack ändå=)

2010-06-30 @ 13:34:59
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0