EARLY MORNING ...

Jag HATAR att vakna tidigt... Skulle ju minst sova till elva idag! ÅÅÅH.
Och jag är för trött för att gå ut och gå, och jag är för trött för att sova.
Vaknar alltid ungefär, halv åtta hos pappa. Eftersom att han och min lillebror pratar så jääääävla högt.
BLIR GALEN! + att det är så jävla ljust i mitt rum, måste fan skaffa en rullgardin!
Jaja, måste ta något att äta! DÖÖR av hunger. Sedan blir det väl att ligga i sängen och kolla på vänner or something, tills Merran och Gunaj vaknar..

Vi hörs senare sjusovare ...

Kommentarer
Postat av: Emma

åh det är ju det värsta som finns att vakna för tidigt,man blir så sur å trött på allt :(

2010-06-22 @ 13:21:45
URL: http://kissemissar.blogg.se/emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0