Fredag

Sitter här i min säng hos mamma Regnet öser ner utanför mitt fönster, det känns absolut inte som sommarlov...
Efter en regnig dag på stan med lite gött folk, eller ah soooofie är go! hihi.Så känner man sig rätt så seg och rätt så skönt att bara vara hemma. Men det är kalas här hemma nu, mamma fyller 42 imorgon men kalaset är idag.
Eller vet inte om man kan kalla det för kalas, det är inte så många som det brukar vara. Mormor, Morfar, Danne, Eva, Hasse jag och Emilia. Stefan och Lena håller på med sitt hus, eva och peter är sjuka, emma och jonas är iväg. Gamlamorfar är inte i göteborg! Så ah, det är ju lite tomt mot vad det brukar. Men mysigt ändå!

Efter kalaset bär det av hem till pappsen igen! Blir en chillkväll i sängen, till vänner!  DRÅÅÅÅG.
Är inte på humör, det äckelregnar och är kallt. Blääää!

Anyway nu ska jag fortsätta gratta min underbara mamma! För att hon är faktiskt bäst ;)

Grattar även Danne(låtsaspappa) som klarade sitt körkort i förrgår! WOOOHOO. Nu blir det att åka dude!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Torkellily

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-04-17 @ 16:21:49
URL: http://torkellily.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0