Friday night

Hello bitches!

Kom hem för en stund sedan, det blev eklanda iallafall! Träffade massa skönt folk.
Nu på kvällen satt vi bara i sofforna och spelade gittar och sjöng, sjukt mysigt!
Vi som var där nu på kvällen var jag, Ida, Olivia, Liam, Marcus, Marcus, Filip, Nadja, Jonte, Emma och Filly en stund. De flesta stack tidigare, men det var nice ändå!
Jag är trött som ett as just nu! Funderar på att sova snart.
Eftersom mitt rum görs om, målas och grejer så får jag slagga på soffan i storarummet!
Men det ska väl gå det med, antar jag.
Jaja, är inte på så jättehumör för att blogga just nu.

Så vi höres imorgon igen snyggingar!
Take care and sleep well

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack :)

2010-06-05 @ 14:54:48
URL: http://empeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0