Saturday

God eftermiddag?

Ligger här i sängen och kollar på lilla sjöjungfrun, haha.
Älskar disney filmerna! Så sjukt mysiga och underbara verkligen.
Funderar på att fixa lite i mitt rum det ligger kläder överallt typ.
Har inte ätit heller, har ingen matlust men ändå hungrig.

Jag blir verkligen sjukt less på detta vädret. Orkar inte göra ett skit när det är såhär...
Jaja, det skulle bli bättre väder imorgon. Får väl bara hoppas på att det stämmer också!
Om några timmar träffar jag nog Emma. Hon passar sin lillebror just nu.

Idag fyller även mamma år! Hoppas att du får en helt underbar dag.
Du betyder mer än ord kan beskriva, jag älskar dig.
Världens bästa mor. Världens.

Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS CAMILLA! :D<3

2010-06-12 @ 16:03:53
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0