skolavslutning + regn gillas inte ...

ÅÅÅÅÅh jag flippar över.

Varför ska det helvetes regna, varje jävla skolavslutning (!?)
Det spöregnar utanför mitt fönster..
Seriöst vart är sverige påväg!? Det är liksom juni och skiiiiiiiiiiitkallt.

Kommer stå där som ett jäkla offer, dygnblöt och fryyyyyysa.
BLIR GALEN PÅ DET HÄR! DET SKA VARA SOOOOOL & SCHTEEEKA.

Jaja, får väl tagga soooomarlovet nu göbbar! SOOOOOOOVA, yammie.

Dagens klädsel är:
En rosa klänning från TESSIE
Barbent
svarta klackeskor med nitar.

Utsläppt hår, sminkad, armband, örhängen.

När jag kommer hem, ikväll troligtvist uppdaterar jag nog hur jag ser ut.

WHATEVER. ska åka snart och nästa tidpunkt som jag skriver ett inlägg har jag SOMMARLOV! Detni.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0