söndag kväll

Har varit ute och gått i två timmar, över det. Det var hur skönt som helst verkligen! Kom ut ur duschen för en stund sedan. Sitter i sängen och käkar något grovt bröd och dricker mjölk, väldigt gott! Har börjat äta det på senaste tiden, innan var det bara ljuuuust bröd.. 
Smekmånaden är på tv, ganska mysigt faktiskt! Eftersom att jag haft filmen, but it's gone.

Ska försöka att gå ut och gå lite oftare, minst tre gånger i veckan iallafall.
Så att jag kan bränna lite fett! Skulle varit awesome!

Ska göra mig iordning inför kvällen, sedan fortsätta och kolla tv.
Imorgon tror jag att jag ska träffa Meia och Rochella!
Werry nice!

Vi hörs gullisar!
Kisses

Kommentarer
Postat av: pauli♥

så härligt att bara gå ibland :)

2010-06-21 @ 01:53:42
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: ja visst är den! :)

2010-06-21 @ 13:03:02
URL: http://fridaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0