TJOOOOOOOO BRE

Godkvällens underbaringar!
Kom hem för en stund sedan, har tvättat håret och lite så.
Har varit en grym dag idag! Förutom att det regnade och vi skulle te slottskogen och mööjsa med klassen. Men nu blev det inte så.. Istället för att kunna gå kvart över nio var jag tvungen att ta bussen kvart över åtta. SUCK... Och det jävla busshelvetet kom fan inte så fick stå i tjugo jävla minuter och vänta på den andra bussen..


Efter skolan drog jag och Marcus hem till Axel. Hahaha så jäkla söt, nyduschad med handuken runt sig. Hihuu.
Sedan kom Niklas och vi åkte in mot stan, för axel skulle köpa wax. Men hans "urban" wax fanns ingenstans så vi tog spårvagnen till frölundatorg istället, efter det åkte jag hem och somnade framför "EMIL" han sötungen i lönnneberga, U KNOOOW som var på TV 1000, coolt yes i know! Cp inlägg det här, är trött och har lite bröööttom så det får bli lite knas. Åkte tillbaka till eklanda på kvällen och var med Simon Filip William Sam och (Jacob!?!?) Sedan kom typ Liam. ah och lite sådär. Slutade med att det blev jag och SNOOOOOOOOOOOOFFFSEN, MY LOVE. Alltid lika kul med den tösen! Pappa kom och hämtade mig vid kvart tio ungefääär, ah så har min dag sätt ut. Jävla idioter som eldat upp halva frölunda(tynnered) Känner att jag inte vill bo här längre... "PARABOLANNTENER ÖVER ALLT!" MOHAHA. Nej men ärligt. Jävla dampproblembarn!?!??!!?


Ska nog avrööönda här, känner att detta inlägget är en aning CRAZY. Jaja klaga inte :D det kom iallafall ett. Hihi.

Nu ska jag bädda min säng och ringa Axel. CAAAAAAAAAARE!

Pussheeeeeeeej



Kommentarer
Postat av: V e v v z ♥

sv; jaa hon är supersöt :D

2010-06-08 @ 11:35:01
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0