I'm so sorry

jag har fått mina föräldrar att inte tro på mig mer, det har dom all rätt att göra nu också.
jag har skolkat en stor del nu av åttan, innan skolkade jag aldrig.
allting har blivit helt annorlunda, och allt är mitt fel..

Det värsta är att jag har svikit mina föräldrar, jag har mött deras tomma men ledsna blickar, på grund utav mig.
Jag hoppas att jag kan vinna tillbaka eran tillit, att ni kan tro på mig igen. Jag ska sluta, jag vill inte förstöra min kropp mer. Vill inte förstöra för folk i min omgivning, som bryr sig.
FÖRLÅT


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hehe ja sjukt najs :D

2010-10-06 @ 02:07:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0