it's complicated

Förlåt har inte orkat skriva.
Efter skolan kom jag hem, lagade gröt och sedan försvann den mesta tiden framför datorn...
Har pluggat lite engelska, och lite spanska. Inget att skryta med dirket, borde ha pluggat mer...
MÅSTE plugga spanska i helgen, lite matte, och kanske lite no.
Men hur ska jag orka och hinna?
Syrran kom över vid tjugo i nio och bad mig följa med ut, så vi tog en promenad först mot opal, upp mot  ner mot önnered och bara snackade. Har suttit vid datorn, rakat benen och stirrat in i väggen... Haha nejdå.
Men jäklar vad fort tiden går, det enda jag gjort idag är typ att sitta vid datorn... Roligt liv jag måste ha tänker ni säkert ;)  Hahha. Men detta skulle blivit en pluggdag, dock blev det inte så... Ehm...
Jaja, vad ska man göra. JAG SKA IALLAFALL SOVA NU, SNART, ELLER SEN.
Jaja, ska läsa lite engelska iallafall!
Men vi hörs imorgon, då nog Emms nanar här! Myyyys, var ju ett tag sedan nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg

2010-10-15 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0