HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR

Godkväll sötungar!
Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera, jag har ju vissa perioder då min uppdatering suger och vissa då den är på topp.. Ska försöka skärpa mig!
Men jag har inte haft någon ork alls idag.
Vaknade jäääkligt tidigt, ingen aning om vad klockan var. Var helt snurrig så hittade inte min mobil, och jag hörde inget ljud i lägenheten, tror jag. Var så trött så förstog nog inte ens att jag var vaken, haha.
Sedan vaknade tjugo i åtta igen, eller om det var halv sju, var lika trött då med.
Men då hörde jag iallafall att min lillebror var uppe, somnade om och vaknade vid tolv.
Har inte gjort alls mycket. Alexander var här förut, Nicolas storebror. Min pappas förra flickväns(sambo's) son.

Min lilla älskling var så ledsen när hans storebror skulle gå, han kom in och storgrät, mitt lilla hjärta. Jag vet att det är svårt för dig. Men storasyster älskar dig över allt annat, och finns alltid här för dig!

Tror inte det händer något speciellt idag, skulle träffat Sofie. Men som vanligt har hon något annat att göra.
Jaja whatever, var bestämt att jag skulle åkt till eklanda nu ikväll. Men tror jag hoppar det, har inte fixat mig och pappa och Jampa håller på med maten, + att det tar tid att åka tdit och klockan är strax halv åtta.
Så vi får väl se vad som händer, ganske går ut och går sedan!
Känner mig jättetjock, ful och äcklig. Trivs inte alls med mig själv just nu, usch.
Måste börja träna, skulle ju börjat gymma med mamma, får väl se när det blir.
Ska även försöka att gå ut och gå när jag har möjlighet. Minst en timme ikväll! Har även fått ännu sämre kondition nu än vad jag hade innan. Ska aldrig mer falla för grupptryck...
Whatever, det är bara att ta tag i skiten!

Här har ni lite bilder från djursjön i onsdags.


LOVE!

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Hihi okaj! :D

Vad gör du nu?

2010-09-04 @ 19:27:36
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: E M M A

sv: det håller jag med om :)

kramar

2010-09-04 @ 22:56:07
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0