and then that word grew louder and louder

Har precis kollat på en jättesorglig film med Bella.
Handlade typ om en tjej som var tjock och som blivit våldtagen av sin pappa och det började när hon var tre, och hon har två barn med honom (ett av dom är mongolid) och hennes mamma behandlar henne som skit, slår henne påminner henne hela tiden om hur misslyckad ful och äcklig hon är, och att det är hennes fel att hennes man inte vill ha henne osv osv, tvär arg blev man bara utav att se det, men bra vart den iallafall!
Funderar på om jag kanske ska ta mig en blund snart!
Men vi hörs imorgon, eller ah idag?
Anyway, puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

Förlåt för jätte sent svar men jag är i Thailand och har varit här i över två veckor så därför har jag inte kunnat svara. Men hoppas att allt är bra med dig:D!

2011-04-18 @ 09:14:44
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0