GALET

HAHAHAA vilken jävla sjuk kväll!
Helt ovärd men med de bästa blev det ju ändå rätt chill!
Var hemma hos Emelie vid tolv och vi hade med oss Andy hem.
Vi la oss i hennes säng och glodde på Harry Potter, fast jag typ somnade.. Var hur trött som helst.
Vaknade även ett antal gånger.. Dom var tydligen jättepigga och gick ut och kollade på SAW i storarummet typ vid tre och satt där hela natta, cp...
Jag vaknade sedan vid typ halv nio, hade jätteont i tändern eftersom att jag glömt min tandborste hemma...
När jag kommer ut i storarummet sitter Andy där helt död och Emelie ligger och skrattar, hahaha...
Packar ner mina grejor och sedan går vi ut med Leija (Emelies hund) Följer Andy till bussen och sedan följde Emelie mig en bit för hon skulle till sina hästar, och jag var alldeles för trött för att följa med!
När jag kom hem blev det dusch/bad och sen sov jag tills tio i ett typ.
Nu sitter jag här och ska förmodligen träffa Emelie och Angelica sedan.
Hur seg som helst är jag!
Känner att detta inte blev ett jätte bra inlägg... Återkommer senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

SV: Tacksåmkt ! ♥

Allt bra ? ^^



Kram!

2011-04-17 @ 15:02:01
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0