GOD KVÄLL

TJEEEEEEEEEEENA!
Haft en bra dag? Det har iallafall jag.
Mötte upp Angelica förut, vi köpte glass och bara njöt i femton graders värme, fast utan sol. Men varmt var det! Sedan gick vi hem till henne, la oss i hennes säng och kollade på tecknade BRATZ, hahhaha offer! Hon tog även tempen och det visade sig att min lilla älskling hade feber :( Så jag stannade en liten stund till sedan drog jag hem, var hemma en stund sedan mötte jag upp Tobbe och vi träffade Emelie och Becca en liten stund.
Mysig kväll faktiskt! Imorgon är det skola.... WIHOOO!!!!!!

Aja, nu ligger jag i sängen och kollar på BIG BROTHER, as usual hihi.
BASSHUNTER KOMMER IN I HUSET IMORGON, OCH HAN ÄR NOG SÅÅÅÅÅ SNYGG! RAWR SÄGER JAG BARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0