THUSEDAY EVENING

Tisdag kväll alltså, vad har jag gjort idag då? Typ ingting alls faktiskt, har varit så jävla trött + att det har varit ett jävla skitväder ute.... BUHUHU, me don't like rain!
Drog hem lite tidigare från skolan, hade ont i mage huvud var trött och hängig...
La mig i soffan och sedan har jag bara varit hemma sedan dess.
Pappa kom hem runt sju med min lillebror och Isabella (min lillebrors storasyster) men vi har bott ihop under många år så hon är som en syster för mig också, och hon ska bo här i en vecka ungefär medans hennes kille opereras. Såå glad för hon får en liten flicka runt den 15 maj, hennes mage är huuur stor som helst!
Så ikväll blir det mys framför BIG BROTHER tillsammans med Bella och Emilia!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det lite sådär. Så sjuuuuuuukt trött på skolan alltså.. Gäller att plugga järnet på lovet, men vi får väl se hur det går med den saken...
Well, tror inte jag återkommer med något mer idag, orkar inte blogga just nu..
Men vi hörs om inte annat imorgon!
Kisses & godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0