upPPppdaattTTE

HELLO BITCHES.
Nu var det ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg. Sov hos min kära Alicia från igår tills idag.
Mötte henne i stan, vi mötte upp ammi och jennifer och åkte vidare mot henne. Hon duscha och fixa sig sedan drog vi mot hjällbo.. fattar inte hur jag vågade sätta min fot ens i närheten av angered but i did! Vi träffade Sebbe och var hemma hos han med två av hans kompisar. Jävligt lam kväll, ammi och jennifer drog. Jag och Alicia var där typ tills halv tolv, sedan drog vi hem mot henne och hennes pappa hade köpt med sig burger king mat. Som dock var jävligt kall. Hamburgaren smakade som en macka, mina pommes var helt iskalla och min cola hade ingen kolsyra. Men det var gott ändå. Satt uppe med Miguel (hennes pappa, även som min farbror) tills typ halv fem. eller somnade i soffan men gick in och la mig runt halv fem, fem. Idag vaknade vi typ halv två, tjugo i av att hennes pappa kom in och skrek på spanska: MATEEEN ÄR KLAR. Hahaha, så halv två heeelt nyvaken får man kött pommes och grönsaker. Jävligt gott ändå, men var knapp hungrig...
Lite senare åkte vi in mot stan, gick runt lite, åt och mötte upp först Victor på centralen sen kom Idriss för att han behövde snacka.. Men drog typ efter en kvart, så mötte vi upp Chantal men det började bli rätt segt där inne eftersom att allt var stängt, så jag tog spårvagnen hem och har varit hemma sedan dess. SKÖÖÖÖNT har det faktiskt varit! Anyway, just nu sitter jag och snackar med min älskling Frida och med Yasir på msn. Funderar på att sova snart, förstår inte själv hur jag kommer orka skolan nu... Är aboslut inte redo än.... DÖ!
WHATEVER, GODNATT.

HAHAHAHA KAN INTE LÅTA BLI OCH SKRATTA ÅT SISTA BILDEN.
TRÖTT OCH CP CHEY? SER JU DOCK INTE NORMAL UT...
VÅRA SNYGGA NATTBILDER, FRÅN TYP 2 MOT HALV FYRA HAHAHA

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; tack så mycket :)

2011-01-09 @ 10:23:25
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0