ARG ALICIA

( KAN VARA STÖTANDE, FÖR ER SOM INTE TÅL MYCKET SVORDOMAR OCH ETT AGRESIVT INLÄGG xD ;PPpppp. LOL)

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!
HAR SKRIVIT OM MIN DAG TVÅ FUCKING JÄVLA GÅNGER NU.
Första gången radderades det och andra gången stängde mitt äckliga internet av sig.................
SÅ VAR TVUNGEN ATT STARTA OM HELA ÄCKLIGA DATORN! FAN VA ARG JAG ÄR. ÅHHH!
Lagom med psykos känner jag..
Whatever, orkar fan inte skriva om allting.
Men mötte först upp Alicia Oliver och Marielle i stan, köpte klänning till syrrans student och min avslutning, Marielle kollade runt i sjuttio olika affärer, sedan drog vi hem till Alicia och Marielle, fixade lite och sedand drog jag Alicia och Oliver till hammarkullen (kanivalen) för att kolla när Darmaz dansade! Mötte upp Hesho och några andra, stod sedan i regnet och kylan hur länge som helst eftersom hela europa var före Darmaz typ -.-
Jag och Alicia flippade över på riktigt, var pissepblöta, hade ingen känsel någonstans + att det äckliga paraplyhelvetet blåste iväg hela jäkla tiden.
Whatever, när Darmaz dansat så drog vi hemmåt. Alicia och Oliver mot Oliver och jag och Hesho mot tynnered.
Kommer hem till en taggad farsa och lillebror som sitter och kollar finalen mellan BARCELONA OCH MANCHESTER UNITED, SJÄLVKLART VANN BARCELONA! VIVA BARCELONA! SJUKT GLAD!
Funderar på att sova snart, ska nog lägga mig nu..
Hörs imorgon.
NU SKA DETTA INLÄGGET FANEMEJ UPP PÅ BLOGGEN!!!!

LANGAR BITCHBLICKEN, HELL YEAH BABY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0