GO KVÄLL!

Dålig uppdatering, i know.
Orkar inte.
Dirr när jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och kollade halvt på 90210. Sedan somnade jag och vaknade när pappa och Nico kom instampandes vid sju. Fick ett samtal ifrån polisen så snackade en stund med honom! Sedan käkade jag, träffade Marie och vandrade runt med henne i regnet och nu sitter jag här!
Har så jäkla ont i mina lår. Åkte longboard förut i skolan med Jennifer, så svänger jag åt fel håll så kommer självklart Loay med sin fula cykel och krockar med oss.. Så jag ramlar ner i spagat, SATAN VAD ONT DET GJORDE! Medans jag låg där och led stod alla och skrattade.. Omg snälla vänner man har alltså..
ALDRIG MER IGEN SÄGER JAG BARA!
Aja, orkar inte skriva mer nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0