godnattens

Skrev nyss ett inlägg men det radderades...
Tog en roadtrip till ullared med familjen imorse! Jag Mamma Danne och Emilia.
Fick med mig mycket fint hem, som ni får se först på måndag eller kanske imorgon om jag tar en sväng över till pappa.
Träffade Moa vid tio, kvart över sju i eklanda. Sedan mötte upp Moa och massa killkompisar, satt på Jimmys sadel hela vägen till fotbollsplan, Fan vad ont jag fick när han självklart skulle köra på alla gupp och trottoarkanter...
Anyway, satt och dega på fotbollsplanen, spelade lite fotboll osv. Eftersom att bussarna går så knas och alla skulle hem så hämtade Danne mig vid elva, och nu ligger jag här och kollar på "en mor till salu", har den hemma hos pappa nerladdad men eftersom Mamma och Danne köpte den på Ullared idag och eftersom att det inte finns något bra på tv så fick det bli att kolla på den!
Aja, ska sova om en stund!
Men vi hörs kanske imorgon eller på måndag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0