GREAT BIRTHDAY! 15 ÅÅÅÅR :D

Som sagt så blir jag femton år idag! :D
Har haft en go födelsedag! Fick en ny mobil igår, och en superbra rakhyvel mest på skoj imorse! :)
Skolan var också hyffsat bra, mamma och emilia hämtade upp mig efter skolan så släppte mamma av oss vid axel dahlströms torg för jag behövde klippas! klipptes till axlarna om inte ännu mer, var så jäkla kort så jag nästan dog! Tur att min kära syster fixade löshår på mig när vi kommit hem!
Jennifer och Cissi kom hit, Mormor, morfar, Gammlamorfar, Eva (morfars syster) Stefan (mormors bror) pappa nico mamma danne och emilia firade mig vid halv sju! Just nu sitter jag på golvet i mitt rum och är nöjd över dagen/kvällen! Fick 1400 av de som kom, förutom pappa som jag får av imorgon tror jag!
Well well, måste plugga lite hemkunskap nu, no provet idag gick rakt åt skogen...
Det var föresten åtta år sedan idag, sedan min underbaraste farmor lämnade världen. På min sjunde födelsedag.
Kommer alltid att minnas dig, älskar dig! vi ses snart igen, RIP FARMOR <3
Väldigt nöjd! Men eftersom att mitt hår blev så jäkla kort så gick det så ser man det korta håret litegrann längst in, men gick inte att göra något hår.. Mitt hår är ju lite... speciellt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0