it's friday

Hahahah så sött av dig Emma att titta förbi och gästblogga!
Jag älskar dig också gumman, så puss på dig!
Just nu sitter jag hemma hos pappa och sjunger, haha.
Efter skolan träffade jag Emma en stund, och vid kvart i sex åkte hon till sin pappa, och sen dess har jag bara suttit här. Min dator hos mamma är ju somsagt på lagning så får änna sitta här en stund!
Men ska nog gå mot mamma om en stund och läsa lite spanska...
Det är fredag idag och jag ska nog bara vara hemma faktiskt!!
Happ, har inte så mycket mer att säga..
Eller juste spanijakerna är ju här nere på våran skola nu!
Många som har varsin spanjor hemma hos sig, för att sen i nian få åka till spanien och bo hos dom.
Hahahha dom är rätt goa ändå! Tycker att svenskan låter som italienska och fick även en kommentar efter ba de första timmarna om att jag var "CRAZY" HAHAHA,
aja vi hööööööööööööööööööööööööööööööööööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0