Sleep thigt

Go kväll på er! Ligger i sängen och musiken dunkar i mina hörlurar och på tvn är det csi. Men halv kollar bara eftersom jag sett avsnittet förut! Försöker ladda ur mitt batteri helt på mobilen genom att använda internet som nu tex, lyssna på musik och smsa. Ska sova om en stund! Är ju trots allt skola imorgon och jag vill inte.. :( aja. Det är väl bara att acceptera läget.. ÄR FÖRRESTEN VÄLDIGT ARG FÖR ATT GURKAN ÅKTE UT I KVÄLL. ALDRIG MER BIG BROTHER!! Eller kanske.. Men sverige har gjort så många misstag nu va, röstat ut de bästa personerna! Men nu hoppas man ju på att simon och krille går till final ! Simon är ju ändå den som är mest värd att vinna! Jaja.. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: felicia

svar: naw tack detsamma! :)

2011-05-23 @ 16:30:26
URL: http://mammaslillatrollunge.blogg.se/
Postat av: julia

allt bra idag? :)

2011-05-23 @ 18:35:13
URL: http://jjuliasathergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0